بین 12 ماهگی تا دو سالگی، کودکان در حال حاضر شروع به توسعه ذائقه خود در مورد لباس می کنند و رنگ ها، ترکیب ها، بافت ها و لباس هایی را که با توجه به شخصیت خود ترجیح می دهند، نشان می دهند.

اگر به آن‌ها اجازه دهیم لباس‌هایشان را انتخاب کنند، به آن‌ها نشان می‌دهیم که تصمیماتشان را در نظر می‌گیریم و از شیوه زندگی‌شان حمایت می‌کنیم. اما علاوه بر این، این واقعیت که کودکان می توانند تصمیم بگیرند چگونه لباس بپوشند، مزایای زیادی در رشد آنها دارد.


ما به شما می گوییم که آنها چه هستند و چگونه می توانیم بین سلیقه و نیاز آنها به تعادل برسیم.

مزایای انتخاب جنس پارچه کرپ مازراتی لباس برای کودکان چیست؟
استقلال شما را ارتقا می دهد

این واقعیت که کودکان می توانند لباس های خود را انتخاب کنند، درس بزرگی در استقلال است که نباید از دست بدهیم. بیایید به یاد داشته باشیم که آنها با تقلید یاد می گیرند، بنابراین اگر کار را برای آنها آسان کنیم، همان کاری را انجام می دهند که بزرگسالان را می بینند.

چگونه می توان با الهام از جدول مونته سوری، با کارهای سرگرم کننده بر اساس سن، استقلال را در کودکان تشویق کرد
در نوزادان و بیشتر
چگونه می توان با الهام از جدول مونته سوری، با کارهای سرگرم کننده بر اساس سن، استقلال را در کودکان تشویق کرد
اما برای این مهم، چیدمان کمد لباس آنها بسیار مهم است، به طوری که نه تنها آنها به راحتی به همه لباس ها دسترسی دارند، بلکه آنها را به ترتیب منطقی که کودک درک می کند ذخیره می شود تا توانایی لباس پوشیدن به تنهایی تسهیل شود. .

یادگیری شما را ترویج می کند
تنها لباس بپوش
اینکه بتوانند لباس‌های خود را انتخاب کنند، درس بسیار خوبی برای یادگیری مراقبت‌های روزانه و روال‌های بهداشتی و همچنین در مورد کارهای خانه است که باید در خانه انجام دهند.

از آنجا که در لحظه ای که یاد می گیرند مسئول لباس های خود باشند، تصور می کنند که باید از آنها مراقبت کنند، هنگام درآوردن آنها را به درستی نگهداری کنند یا در صورت لزوم برای شستن ببرند.

پارچه مازراتی

فردیت خود را بیان کنند

همه مردم این نیاز و حق دارند که بر اساس سلیقه خود بدون ترس از طرد شدن آزادانه اظهار نظر کنند و البته کودکان نیز همینطور.

اما علاوه بر این، این واقعیت که قادر به انتخاب و تصمیم گیری در مورد تصویر خود هستند به آنها کمک می کند تا فردیت خود را بیان کنند، آنها را بزرگتر احساس کنند، آنها را افرادی مصمم تر می کند و به آنها کمک می کند خلاقیت خود را افزایش دهند.

برای اطلاع از قیمت پارچه به این سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *