بادی نوزادی پسرانه از پرطرفدارترین لباس های نوزادی است که از آنها به عنوان زیر دکمه نیز یاد می‌شود. طراحی این لباس به صورتی است در تمامی فصول سال کاربرد دارد از این رو حتما چند مدل از آن را برای سیسمونی فرزند خود خریداری کنید. امروزه مدل هایی از بادی نوزاد در بازار دیده می‌شود. برای خرید بهترین بادی نوزاد باید نکاتی را در نظر بگیرید که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

انواع بادی نوزادی پسرانه + مدل

انواع بادی پسرانه

انواع بادی پسرانه بادی نوزادی اصلی ما که با تمرکز بر راحتی و عملکرد ایجاد شده‌اند، سبک مورد علاقه برای نوزاد دختر یا پسر شما خواهد بود. برای یک خلاصه نویسی سریع از هر چیزی که در مورد بادی نوزادی ما باید بدانید، به طور کامل در این مقاله گردآوری شده است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید بادی نوزادی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لباس نوزادی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع بادی نوزادی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید بادی نوزادی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

بادی نوزادی پسرانه

بادی نوزادی پسرانه منظور از بادی لباس های ته دکمه داری است که می‌توانید آنها را به صورت آستین حلقه ای ، آستین کوتاه و یا بلند خریداری کنید. اگر نوزاد خود را پوشک می‌کنید این نوع بادی انتخاب بسیار خوبی برای وی خواهد بود. با کمک این نوع لباس می‌توانید به خوبی در فصل زمستان پهلوهای نوزادتان را گرم نگه دارید. شما می‌توانید از این لباس تا سن دو سالگی کودک خود استفاده کنید. بادی نوزادی دارای طرح های بسیار زیادی است از این رو هم می‌توانید از آن برای لباس راحتی و هم به عنوان لباس مجلسی استفاده کنید.

امروزه مدل های متنوعی از بادی نوزاد را در بازار می‌بینیم که انتخاب از میان آنها برای شما سخت می‌کند. در ادامه نکاتی که باید برای خرید این لباس نیاز دارید را بررسی می‌کنیم.

برای خرید بهترین بادی نوزاد ، ابتدا سن وی را در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید برای سیسمونی خرید کنید ، بهتر است سه دست از مدل های صفرتا سه ماه و بقیه را در سنین بعدی رشد نوزاد خریداری کنید. لباس نوزاد شما باید به صورتی باشد که بتوانید به راحتی آن را تعویض کنید و نوزاد شما در حین تعویض لباس اذیت نشود. اگر نوزاد شما به تازگی راه افتاده است، به هیچ عنوان بادی نوزادی دست و پاگیر را برای آنها خریداری نکنید. استفاده از این لباس ها برای نوزاد سبب می‌شود تا تعادل وی به هم خورده و مشکلاتی برایش ایجادشود. دقت داشته باشید باید اندازه این بادی به صورتی باشد که بتوانید به راحتی دکمه های آن را ببندید. دکمه های این لباس در زیر بدن نوزاد قرار می‌گیرد از این روت نگ بودن آن می‌تواند کودک شما اذیت کند.

حتما رنگ این لباس را نیز در نظر بگیرید به صورت کلی بهتر است برای نوزاد خود بیشتر از رنگ های روشن استفاده کنید. لکه ها روی لباس های روشن زودتر نمایان می‌شود، و این موضوع سبب می‌شود تا زودتر برای شستن و تعویض آنها اقدام کنید. البته امروزه شما می‌توانید رنگ های تیره تری از این بادی را نیز در بازار ببینید که از جمله آنها می‌توان به بادی نوزادی مشکی اشاره کرد.

برای بادی حتما موقعیتی که می‌خواهید از این بادی استفاده کنید را در نظر بگیرید. مدل بادی موجود در بازار متنوع است که شما می‌توانید براساس موقعیت هریک از آنها را خریداری کنید. برای مثال بادی نوزادی که می‌خواهید برای استفاده در مهمانی استفاده کنید مسلما طراحی متفاوتی از بادی راحتی دارد و به اصطلاح به آن بادی نوزاد مجلسی نیز می گویند.

از دیگر مواردی که باید برای خرید بادی درنظربگیرید، انتخاب جنس مناسب برای این محصول است. پارچه های متفاوتی در دوخت این نوع بادی به کارمی رود که شما می‌توانید بسته به فصل هر یک از آنها را انتخاب کنید. برای مثال می‌توانید برای فصل زمستان از مدل های کبریتی و یا مخمل استفاده کنید. در فصل های گرم سال نیز خرید بادی های تابستانه ای نظیر مدل های نخی و پنبه ای پیشنهاد می‌شود.

انواع بادی موجود در بازار به صورت آستین دار و یا بدون آستین عرضه می‌شوند که براساس نیاز خود هریک از آنها را خریداری کنید. درواقع اگر می‌خواهید از این بادی در کنار لباس های دیگر خود استفاده کنید، می‌توانید مدل های بدون آستین را انتخاب کنید. اگر هم می‌خواهید از این بادی به صورت مستقل برای نوزاد خود کمک بگیرید، خرید مدل های آستین دار پیشنهاد می‌شود.

برای خرید حتما نوع دوخت این لباس را در هنگم خرید در نظر بگیرید. بهترین بادی های موجود دارای دوخت فلت هستند که کیفیت بسیار خوبی دارد. دوخت فلت به صورتی است که به هیچ عنوان درزهای لباس در آن مشخص نمی‌شود و از این رو از اذیت شدن پوست بدن نیز جلوگیری می‌کند. پوست نوزاد حساسیت بسیار بالایی دارد از این رو نیز بهتر است بادی های با این نوع دوخت را خریداری کنید.

از دیگر بخش های بادی که باید در هنگام خرید مورد بررسی قرارگیرد، یقه به کار رفته در آن می‌باشد. یقه های متفاوتی در ساختار این لباس به کار می‌رود که ازجمله آنها می‌توان به یقه برگردان ، باز ، دکمه دار ، خشتی ، گرد و … اشاره کرد. شما می‌توانید بسته به میزان راحتی کودک خود در تعویض این لباس ، هر کدام از آنها را خریداری کنید. در انتخاب یقه به زیبایی این محصول توجه نکنید، راحتی اولین فاکتوری است که برای انتخاب این آیتم باید درنظرداشته باشید.

امروزه برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید بادی نوزادی فعالیت دارند که تنوع قیمتی متفاوتی دارند. برای اینکه بتوانید با خیال راحت خرید کنید ، بهتر است برندهای مطرح را برای خرید انتخاب کنید. این برندها امتحان شده هستند از این رو نیز با اطمینان بیشتری برای خرید آنها تصمیم خواهید گرفت. در این بخش تمامی نکاتی که برای خرید بهترین بادی نوزاد به آن نیاز دارید را بررسی کردیم. اگر اطلاعات کافی درباره خرید این محصول ندارید، می‌توانید با بررسی نکات بالا انتخاب خوبی در این زمینه داشته باشید. بادی جز لباس هایی است که می‌توانید از آن در تمامی فصول سال استفاده کنید. دقت داشته باشید به صورت کلی هنگام بغل کردن نوزاد ، لباس های وی بالا می‌رود و همین موضوع نیز می‌تواند سبب بروز سرماخوردگی در وی شود.

مدل بادی نوزادی پسرانه

مدل بادی نوزادی پسرانه نوزادان بیش از هر کس دیگری نیاز به تغییر لباس دارند، بنابراین ضروری است که وسایل اولیه مانند بادی نوزادی را تهیه کنید. لباس‌های بدن که به نام‌های رومپر یا تک نیز شناخته می‌شوند، یک تکه لباس هستند که می‌توان آن‌ها را در حین به‌روزرسانی پوشک یا تمیز کردن نوزاد به سرعت تعویض کرد. تعدادی از بادی‌های نوزادی نیز متناسب با شکل پوشک‌ها طراحی شده‌اند و لباس را برای کوچولو راحت می‌کنند. از آنجایی که نوزادان پوست نازک‌تر و حساس تری دارند، کیفیت لباس در کنار جزئیات ریز مانند دکمه‌ها و کش‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. هیچ لباسی به اندازه بادی نوزادی با نوزاد مترادف نیست. همه کاره، کاربردی و در طرح‌های مختلف موجود است، که آن را پایه‌ای عالی برای هر تعداد لباس یا به تنهایی عالی می‌کند. در وب سایت کیمیک ما سال‌ها وقت صرف کرده‌ایم تا آن را برای نوزادان در هر اندازه‌ای کامل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *