عسل در واقع می تواند به کاهش علائم آلرژی کمک کند. احتمالاً از خود می‌پرسید که چگونه ممکن است، اما پاسخ در واقع بسیار منطقی است.

اول، بیایید روشن کنیم که عسل گون انگبین وجود دارد که می تواند علائم آلرژی را کاهش دهد که عسل گل است.

بنابراین، این مورد مورد علاقه افرادی است که تب یونجه دارند. عسلی که به صورت محلی تولید می شود، حاوی گرده گل هایی است که علائم تب یونجه را به شما می دهد. با مصرف این عسل، تحمل طبیعی ایجاد می کنید و ممکن است علائم آلرژی را کاهش دهید.

آیا عسل سالم تر از شکر تصفیه شده است؟
تنها یک پاسخ ساده برای این سوال وجود دارد: بله. عسل بهتر از شکر تصفیه شده است. 100 گرم شکر تصفیه شده حاوی 400 کیلو کالری و 100 گرم کربوهیدرات است یا شکر تصفیه شده کالری و کربوهیدرات بیشتری نسبت به عسل دارد.

علاوه بر این، شکر تصفیه شده حاوی ارزش غذایی خوب دیگری نیست و عسل نیز ارزش غذایی دارد.

بدن شما به شکر به عنوان منبع انرژی نیاز دارد، اما بهتر است این انرژی را از قندهای طبیعی که از قبل در برخی محصولات مانند میوه و عسل وجود دارند، دریافت کنید. شکر تصفیه شده شکری است که در کارخانه به آن اضافه شده است.

ما به این قندها نیاز نداریم، زیرا هیچ فواید دیگری برای سلامتی ندارند. بنابراین عسل چندین برابر بهتر از شکر تصفیه شده است.

آیا یک قاشق غذاخوری عسل در روز مفید است؟
همه ما می دانیم که هر چیزی که بگوید “خیلی” بد است، به جز “راضی”. بنابراین مصرف زیاد عسل برای شما مفید نیست، اما مصرف یک قاشق غذاخوری عسل در روز توصیه می شود، به خصوص اگر جایگزین شکر شود.

در واقع، تحقیقات نشان داده است که یک قاشق غذاخوری عسل در روز حافظه کوتاه مدت را بهبود می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *