من فکر می کنم به نفع شماست که سیر تازه شمال را بهتر بشناسید، سیری که با بوی خود مردم را از خود دور می کند و با فوایدی که دارد مجذوب خود می شود.

به جای بیمار بودن و استفاده از آن داروهای سنگین برای روزها، بهتر است سیر را که یک آنتی بیوتیک طبیعی است و در آشپزخانه ما ضروری است درست کنیم.

برای کسانی که نمی دانند، ما در مقاله خود فواید، خواص و انواع سیر را توضیح داده ایم.

فواید سیر بی پایان است. سیر که گفته می شود به عنوان آنتی بیوتیک مصرف می شود، از بدن در برابر عفونت ها محافظت می کند. با این حال، افرادی که مشکلات معده دارند باید با احتیاط مصرف کنند.

به ویژه، می تواند باعث افزایش مشکل رفلاکس شود. سیر تاریخ عمیقی دارد که به دوران باستان باز می گردد، مانند ساخت اهرام مصر.

سیر اصالتا از آسیای مرکزی است. سال هاست که از آن به عنوان دارو در بسیاری از مناطق فرهنگی استفاده می شود.

در قرن هجدهم، برای محافظت از خود در برابر بیماری طاعون که باعث مرگ و میر بسیاری در مرزهای فرانسه شد، آن را با مخلوط کردن آن با شراب مصرف می کردند. در جنگ جهانی اول، سربازان مجاز به مصرف سیر بودند تا از قانقاریا ناشی از سرما جلوگیری کنند.

سیر را می توان به صورت خشک یا تازه مصرف کرد. همچنین می توانید از روغن سیر به روش های مختلف استفاده کنید.

کسانی که از آن به صورت تازه استفاده می کنند می توانند روزانه 2 دندان، کسانی که از آن به صورت خشک شده استفاده می کنند تا 1200 میلی گرم، کسانی که از روغن آن استفاده می کنند 0.12 میلی لیتر می توانند مصرف کنند.

بنابراین، می توان از تمام فواید سیر استفاده کرد. مهم است که پرخوری نکنید. می تواند باعث مشکلات معده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *