دمپایی ها شامل یک کفی هستند که روی آن یک لامپ بالایی چیده شده است، و دمپایی بالایی شامل یک سطح پایین لاستیکی متناسب با شکل زیره است، و یک روکش کفش برای پوشیدن پای انسان روی سطح زیرین چیده شده است.

کف‌ها با لایه‌های چسبی که بین آن‌ها اعمال می‌شود، به هم متصل می‌شوند. پس از اتخاذ این ساختار، مدل سودمند دارای سه حالت استفاده است و می توان آن را به دو کفش جدا کرد تا به طور همزمان استفاده شود.

مدل سودمند مربوط به زمینه فنی محصولات کفش، به ویژه به دمپایی چند منظوره با حالت های استفاده چندگانه است.

ما در این مجموعه دمپایی زنانه را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروش می رسانیم. 
تکنیک پس زمینه
دمپایی معمولی به طور کلی از دو قسمت ساخته می شود: زیره و روکش کفش که روی سطح بالایی کف قرار می گیرد. هنگام استفاده، کاربر قسمت جلویی پا را داخل کاور کفش قرار می دهد. نوعی دمپایی وجود دارد که فقط زیره دارد، در حال حاضر دوباره روکش کفش ندارد.

دمپایی ها کفش های چسبناکی هستند که با پا کار می کنند و در حین استفاده نیازی به پوشیدن ندارند. در دمپایی، ویسکوز روی سطح یک کفی پوشانده شده است و یک کاغذ رهاسازی روی ویسکوز پوشانده شده است. زمانی که کفش نیاز به استفاده دارد، تا زمانی که کاغذ رهاسازی کنده شود، پاها می توانند روی کف کفش راه بروند.

استفاده از این نوع دمپایی بسیار راحت است، اما همچنین می تواند از بالا متوجه شود، عملکرد این نوع محصول نسبتاً تک است، نمی تواند نیازهای مختلف کاربر را برآورده کند.

د
محتویات اختراع
خلاصه اختراع: هدف از این مدل کاربردی با هدف رفع کمبود محصول فوق الذکر، نوعی دمپایی چند منظوره با چندین روش استفاده ارائه شده است.
برای دستیابی به هدف فوق، مدل کاربردی طرح فنی زیر را اتخاذ می‌کند: دمپایی‌ها شامل یک زیره هستند، و یک لامپ بالایی روی کفه چیده شده است، و دمپایی بالایی شامل یک سطح پایین لاستیکی مطابق با شکل زیره است. روی آن یک روکش کفش برای پوشیدن پای انسان وجود دارد؛ رویه و کفی آن از طریق لایه چسبی که بین آن ها اعمال می شود به هم متصل می شوند.
یک لایه پارچه در سطح پایینی سطح پایین رویه کفش رویه ثابت می شود.
پس از اتخاذ این ساختار، هنگامی که وامپ بالایی از کفی جدا نمی شود، مدل کاربردی مانند دمپایی های معمولی است و کاربر می تواند مستقیماً آن را به عنوان یک دمپایی معمولی بپوشد؛ زمانی که وامپ بالایی از کفی جدا شود، زیرا upper vamp دارای سطح زیرین و روکش کفش است که یک دمپایی عمومی را تشکیل می دهد، بنابراین رویه رویه می تواند به عنوان یک دمپایی مستقل برای استفاده کاربران استفاده شود و در عین حال، زیرا سطح بالایی زیره دارای یک لایه چسب است. ، کفی آن می تواند به عنوان چسب پا نیز استفاده شود. کفش ها برای استفاده توسط کاربر ارائه می شوند.

مشاهده می شود که مدل سودمند دارای سه روش استفاده است و برای رفع نیاز افراد به دو کفش تقسیم می شود. به عنوان مثال، وقتی مردم بیرون می‌روند، فقط باید یک جفت مدل کاربردی را حمل کنند.

هنگامی که کفش کافی نیست، مدل کاربردی را می توان به دو جفت کفش تقسیم کرد و کاربر می تواند با توجه به نیاز، یک جفت را برای استفاده در فضای داخلی و جفت دیگر را برای استفاده در فضای باز انتخاب کند تا مشکل کمبود کفش در هنگام رفتن وجود داشته باشد را می توان حل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *