نظریه پردازی این است که پیچیدگی تجارب طرد و شمول را پنهان می کند. برای به عنوان مثال، مطالعات اخیر نشان می دهد که نابرابری های حرفه ای زمانی که اجتماعی متفاوت است، متفاوت است مقوله هایی مانند طبقه، نژاد، جنسیت، تمایلات جنسی و غیره با هم کار می کنند.

اشکرافت (2013) استدلال می کند که، زیرا دمپایی شیشه‌ای از یک دید مجسم‌تر و در نتیجه کل‌نگرتر از جامعه طراحی می‌کند هویت‌ها، این چارچوب امکان حسابداری برای انواع مختلف اجتماعی را فراهم می‌کند.

مقوله ها در فرآیند هویت شغلی به یکدیگر وابسته و سازنده هستند تشکیل. بنابراین، نظریه پردازی از دمپایی مردانه پاما شیشه ای ممکن است کمکی به شما نکند.

صرفاً برای افشای چگونگی «زنانه شدن» حرفه‌ها، بلکه برای افشای ظریف‌تر خطوط جداسازی، افشای تجربیات دسته های مختلف زنان در حرفه مشاوره روسیه بخش بعدی یک نمای کلی از توسعه ارائه می دهد.

مشاوره در روسیه و ویژگی های ساختاری و جمعیتی آن که برای ادامه مطلب مرتبط است تحلیل و بررسی. این حرفه پس از سقوط به سرعت شروع به توسعه کرد اتحاد جماهیر شوروی، و تعداد تمرین‌کنندگان به سرعت به ده‌ها هزار نفر افزایش یافت اواسط دهه 1990.

تقاضا برای مشاوره فردی و روانی تخصص در سازمان های تجاری بسیار بالا باقی مانده است. مشاوره هنوز در مرحله حرفه ای شدن است و تازگی این حرفه به این معناست که هنوز در نظر مردم مشروعیت پیدا نکرده است.

با توجه به ماهیت ساختارهای حرفه ای در روسیه، دو انجمن بزرگ حرفه ای روسیه انجمن روانشناسی و لیگ روان درمانی حرفه ای روسیه اندکی دارند تأثیر، زیرا عنوان حرفه ای، شرایط ورود و حتی برنامه های درسی آموزشی همچنان باقی است توسط دولت تنظیم می شود.

اما در حالی که دولت پایه های حرفه ای را ایجاد کرده است پس از عمل، هیچ ارزیابی رسمی از صلاحیت حرفه ای مشاوران وجود ندارد فارغ التحصیلی دانشگاه و نهادهای حرفه ای فقط داوطلبانه ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *