مشخصات شرکت های تولیدی دمپایی بر اساس: تعداد سالهای کارکرد میانگین طول مدت فعالیت شرکت های دمپایی شانزده سال (16) می باشد.

سال و هیچ شرکتی در مطالعه که کمتر از پنج سال فعالیت داشته باشد، ثبت نشده است و ثبت نشده. ثبت کسب و کار از مجموع سی (30) شرکت تجاری تولید دمپایی، تنها چهارده (14) مالکان نام تجاری خود را در وزارت تجارت و صنعت (DTI) ثبت کردند.

اما این ثبت با واحد مدیریت محلی اداره فرآیند کسب و کار و صدور مجوز دمپایی crocs شهر گپان بود. 16 بنگاه مابقی بدون پروانه کسب و یا مجوز فعالیت می کنند DTI، BPLO، و سایر سازمان های دولتی تنظیم و نظارت بر عملیات تجاری.

با وجود عدم ثبت، این شرکت های تجاری ثبت نشده به دمپایی سازی مشغول بودند در حال فعالیت هستند و درآمد کسب می کنند شرکت‌های تجاری ثبت‌شده یا ثبت‌نشده هیچ عضویت فعالی در آن ندارند.

هر سازمان و تعاونی به گفته مالکان، عضویت در هیچ سازمان یا تعاونی دمپایی‌سازی سودی برای شرکت تجاری ندارد.

 

با این حال، طبق گفته تریسی (2016)، پیوستن به عضویت 6 مزیت دارد سازمان‌ها: حرفه‌ای بودن، آموزش، امتیازات، شبکه‌سازی، مشخصات، و شناخت (کاتلر) و آرمسترانگ، 2012). صاحبان مشاغل در حال از دست دادن فرصت های افزایش شبکه خود هستند.

دمپایی سازان پایتخت “تسینلاس” شمال: نگاهی به آنها استراتژی های ترویج و توزیع مجله آکادمی کارآفرینی. در ایجاد کانال های توزیع این امر شانس افزایش دسترسی به بازار آنها را کاهش می دهد، که درآمد کمی ایجاد می کند که مانع از گسترش آنها در آینده می شود.
علاوه بر این، بدون شناخت در سازمان عضویت، تولید کننده دمپایی تصویر برند ضعیفی خواهد داشت. در سازمان های عضویت، اعضای همکار می توانند ارتقاء دهند شرکت دمپایی به طور جمعی در هر رویداد، اطلاع رسانی، یا هر فعالیت تبلیغاتی.

ارتباط غیر انعکاسی سن و حرفه ای. اشکرافت استدلال می کند که دمپایی ممکن است در فرآیند حرفه ای سازی به صورت استراتژیک پیکربندی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *