دانشگاه‌های بریتانیا روسری‌ها را به عنوان بخشی از لهجه‌های یکنواخت صادر می‌کنند و اصرار دارند که در روزهای مهم و در مراسم فارغ‌التحصیلی از آنها استفاده شود.

منتشر شده در مجله بین المللی خانواده و علم خانه، روسری و اعتقاد مذهبی: بسیاری از ادیان در سراسر جهان مراسمی برای پوشاندن سر هنگام حضور در مقابل افراد با رتبه بالاتر و در مکان های مذهبی دارند.

همچنین به عنوان لوازم جانبی که نشان دهنده اعتقاد مقدس شخص است استفاده می شود. این را می توان در مسیحیت و جامعه مسلمانان مشاهده کرد.

در کلیسا، پاپ پدر یک دزدی می پوشد که نشان دهنده نقش و موقعیت او از مردم عادی است. معمولاً یک وصله کاری از صلیب به رنگ طلایی روی یک دزدی قرمز دیده می شود.

در سراسر جهان، کشورهای عربی و مسلمانان شال سفید ساده برای پوشاندن ناحیه سر و سینه به عنوان وسیله ای برای اعتقاد مذهبی خود می پوشند. شایلا، حجاب، العامره، خمار، چادر، نقاب و برقع از جمله سبک های شال سفید ساده است.

دزدی مورد استفاده در سبک های پاپ و روسری در کشورهای عربی پیش درآمد روسری و کراوات – کراوات در قرن هفدهم کراوات ها پیشگام کراوات گردن امروزی بود.

روند بزرگ رنگ بیشتر بر اساس وضعیت سیاسی فرد بود. این «کلاسیک» یک روند برای همیشه در کتاب ظاهر لباس های طراحان مردانه است. در سال 1721، تقدیم روسری به مهمانانی که برای شرکت در مراسم تشییع جنازه می آمدند، مراسمی بود.

کراوات قرن هفدهم و روسری: مد مردانه در پایان قرن هجدهم، هرمس، طراح برجسته پاریسی، با استفاده از تکنیک چاپ گرافیکی شروع به ایجاد ظاهری تازه در روسری های ابریشمی کرد.

ملکه ویکتوریا در بسیاری از مراسم‌های عمومی با روسری دیده می‌شد و این باعث شد که ظاهر بیشتر دیده شود. رنگ روسری او و سبک لباس پوشیدن او توسط مردم عادی بسیار دنبال می شد. همچنین، زنان در مشاغل مختلف از جمله سهام، بازاریابی، ورزش و غیره عمومیت بیشتری پیدا کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *