مزایای اصلی لوله های پلی اتیلن چیست؟

ماندگاری بالایی دارند . عمر مفید آنها بیش از 50 سال است و به هیچ نوع تعمیر و نگهداری نیاز ندارند.

مقاومت زیادی دارند . مقاومت در برابر فشار داخلی لوله پلی اتیلن کرمانشاه یکی از مهمترین عناصر برای تضمین عملکرد صحیح شبکه ای است که در شرایط سخت کار می کند.

خرابی های تولید شده در کاهنده فشار و شیرهای پیلوت، خرابی یا عدم کارکرد آنها در نقاط بحرانی از جمله دلایلی است که باعث ایجاد حفره و چکش آب در داخل لوله ها می شود.

تضمین مقاومت سیستم در برابر این مشکلات از هزینه های بالای نگهداری و تعمیرات آتی جلوگیری می کند.

عدم وجود خوردگی . خوردگی عامل بسیار مهمی است که به توسعه لژیونلا کمک می کند. در لوله های پلی اتیلن هیچ خوردگی وجود ندارد.

بنابراین هیچ سهمی از مواد مغذی یا تشکیل رسوبی وجود ندارد که به باکتری ها اجازه اقامت و تکثیر را بدهد، طبق معیارهای تعیین شده در RD 865/2003 در مورد پیشگیری و کنترل لژیونلوزیس.

انعطاف پذیری و سازگاری . خاصیت ارتجاعی آن باعث تسریع و کاهش هزینه فرآیند نصب می شود که از طرف دیگر بسیار ساده است زیرا لوله های پلی اتیلن و لوازم جانبی کاملاً با زمین پیچ در پیچ سازگار می شوند.

سیستم های موجود در pe به صرفه جویی قابل توجه در هزینه در مراحل مختلف اجرای پروژه کمک می کنند.

ایمنی در اتصالات بین لوله ها و لوازم جانبی در پلی اتیلن . به لطف امکانات متعدد اتصالات جوش داده شده، که 100٪ سفتی را تضمین می کند و هزینه های تعمیرات آتی را حذف می کند.

عایق حرارتی عالی  آنها می توانند دمای بالا و پایین را تحمل کنند، بنابراین به یخ زدگی حساس نیستند.

قابل بازیافت  پس از اتمام دوره استفاده، لوله های پلی اتیلن را می توان برای سایر مصارف بازیابی کرد و به این ترتیب عمر مفید جدیدی به مواد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *