خرید لباس برای کودکان و نوزادان یکی از سرگرم کننده ترین کارهای مادری است. به طور معمول، زمانی که در انتظار بچه دار شدن هستیم، یکی از لحظات مورد علاقه ما خرید اولین لباس آنهاست.

اغلب اوقات ما تحت تأثیر احساسات قرار می گیریم و چیزهای زیادی می خریم، سپس متوجه می شویم که شما به مقدار زیادی از آنچه خریداری کرده ایم نیاز ندارید.

ناگفته نماند که نوزادان به سرعت رشد می کنند و بسیاری از افراد لباس های نوزادی را به ما می دهند که شما فقط می توانید برای مدت بسیار کوتاهی بپوشید.

چه کسی 3 ماه است که با لباس های زیادی که فقط چند هفته می تواند پوشیده باشد جمع نشده است؟ به طور معمول، یک نوزاد کامل و با وزن طبیعی، سایز ۱ ماهه از روز اول را می پوشد.

نکاتی که می خواهید ارائه کنید…
اگر قرار است به نوزاد تازه متولد شده بدهید، توصیه من این است که به سراغ سایز 9-12 بروید که احتمالا از 6 ماهگی می توانند آن را بپوشند. والدین شما از شما تشکر خواهند کرد.

هر زمان که برای هدیه دادن می روید… اورجینال باشید! روپر معمولی یک عمر را نخرید و طرح های اصلی و تازه را انتخاب کنید! ریسک کن که مطمئنا برنده میشی و برای اصالتت ارزش قائل میشن! عالی میشی!!

مطمئن شوید که لباس برای کودک ایمن است و از جنس پارچه کرپ مازراتی میباشد.
نکته دیگری که در هنگام خرید لباس نوزاد باید به آن توجه کنیم این است که تحت تاثیر اولین برداشت و تحلیل لباس مورد نظر قرار نگیریم.

برخی از لباس‌های کودک زیبا، اما غیرعملی هستند و حتی می‌توانند خطری را برای نوزاد به همراه داشته باشند که در نگاه اول می‌تواند مورد توجه قرار نگیرد.

هنوز به یاد دارم وقتی یکی با تمام نیت خیرش یک ژاکت زیبا به دخترم داد که جلوی آن دو پوم پوم بزرگ بود، دختر خیلی زود آنها را پاره کرد و در دهانش گذاشت…

همچنین در برخی موارد من خودم چیزی خریدم که در نگاه اول توجه من را به خود جلب کرد. به طور خاص، یک بار برای دختر 9 ماهه ام یک کت خز خریدم، بسیار ناز، اما او فقط یک بار آن را پوشید، زیرا در نهایت دهانش پر از کرک بود که مدام از کت بیرون می آمد.

مهم است که به خاطر داشته باشید که نوزادان همه چیز را در دهان خود قرار می دهند.

قبل از خرید لباس هندی بچه گانه را به خوبی آنالیز کنید، به گلدوزی، پاپیون یا سایر زیور آلات توجه ویژه ای داشته باشید.

پارچه مازراتی

لباس های راحت را انتخاب کنید
علاوه بر پیش بینی خطر، در نظر گرفتن راحتی کودک بسیار مهم است.

من نمی توانم از بچه هایی که با کفش های کوچک و لباس یا دامن (در مورد دختران) به پارک ها می روند، توجه نکنم، فکر می کنم هنگام پوشیدن لباس کودک، توجه به فعالیت کودک ضروری است. برای یک عروسی یا یک رویداد گاه به گاه، خوب است، همه ما دوست داریم لباس‌های شلواری بپوشیم، اما به طور روزمره روی راحتی آنها شرط می‌بندم، که فکر می‌کنم با والدین هم مطابقت دارد و در تضاد نیست. با این واقعیت که خوش تیپ و خوش لباس هستند.

برای اطلاع از قیمت پارچه و لباس بچه گانه دخترانه مجلسی به این سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *